Τα προϊόντα μας αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα. 
Οι αποστολές των προϊόντων πραγματοποιούνται αποκλειστικά στις αρχές κάθε εβδομάδας. Αυτό αποσκοπεί στην ελαχιστοποίηση του χρόνου μεταφοράς των προϊόντων ώστε να ληφθούν από τον πελάτη σε άριστη κατάσταση. Ελαχιστοποιείται δηλαδή η παραμονή των προϊόντων στις αποθήκες των μεταφορικών εταιρειών / courier.
Σας προσφέρονται οι ακόλουθοι τρόποι αποστολής. 

1. Αποστολή με Εταιρία Ταχυμεταφορών ACS courier.

Η επιχείρησή μας συνεργάζεται με την ACS. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής αφορά προϊόντα μικρού όγκου και βάρους, τα οποία μπορούν να αποσταλούν μέσω courier. 
Ο χρόνος προετοιμασίας και αποστολής είναι 1-5 ημέρες από την επιβεβαίωση πληρωμής της παραγγελίας. Η συσκευασία των φυτών γίνεται με πολύ προσοχή, ώστε τα φυτά να φτάσουν στον προορισμό τους σε άριστη κατάσταση.
Η χρέωση είναι κλιμακωτή και εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος του προϊόντος. Φυτά που έχουν ύψος πάνω από 40 εκατοστά, το βάρος τους είναι υπολογισμένο ογκομετρικά. Κατά τη διάρκεια της παραγγελία σας το σύστημα υπολογίζει αυτόματα το κόστος της αποστολής.
Μερικές περιοχές της Ελλάδας που θεωρούνται δυσπρόσιτες, επιβαρύνονται με αυξημένο κόστος αποστολής. Στην περίπτωση αυτή, ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση για την αποστολή της παραγγελίας, πέραν αυτής που υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα. 
Αντικαταβολή μέσω courier δεν υποστηρίζεται.


2. Αποστολή με Εταιρία Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ courier

Η επιχείρησή μας συνεργάζεται με τα ΕΛΤΑ courier. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής αφορά προϊόντα μικρού όγκου και βάρους, τα οποία μπορούν να αποσταλούν μέσω courier. 
Ο χρόνος προετοιμασίας και αποστολής είναι 1-5 ημέρες από την επιβεβαίωση πληρωμής της παραγγελίας. Η συσκευασία των φυτών γίνεται με πολύ προσοχή, ώστε τα φυτά να φτάσουν στον προορισμό τους σε άριστη κατάσταση.
Η χρέωση είναι κλιμακωτή και εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος του προϊόντος. Κατά τη διάρκεια της παραγγελία σας το σύστημα υπολογίζει αυτόματα το κόστος της αποστολής.
Μερικές περιοχές της Ελλάδας που θεωρούνται δυσπρόσιτες, επιβαρύνονται με αυξημένο κόστος αποστολής. 
Αντικαταβολή μέσω courier δεν υποστηρίζεται.

3. Αποστολή με Μεταφορική Εταιρεία (Πρακτορείο)

Η αποστολή φυτών με πρακτορείο μεταφορών αποτελεί μία από τις πιο ασφαλείς μεθόδους, καθώς τα φυτά φτάνουν στον προορισμό τους σε πολύ καλή κατάσταση.

Ο τρόπος αποστολής μέσω μεταφορικής εταιρείας αφορά προϊόντα ευαίσθητα ή μεγάλου όγκου / βάρους και τα οποία είναι μη εφικτό ή ασύμφορο να αποσταλούν μέσω courier.  Η αποστολή γίνεται με συνεργαζόμενα πρακτορεία μεταφορών και με παραλαβή από το πρακτορείο της πόλης του πελάτη. Η μεταφορά των προϊόντων μέχρι το πρακτορείο στην Αθήνα είναι δωρεάν. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής από το πρακτορείο της Αθήνας μέχρι το αντίστοιχο πρακτορείο της πόλης του, με εξόφληση στην παραλαβή των προϊόντων του. Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη. 
Για παράδοση στο χώρο του πελάτη ή σε απομακρυσμένες περιοχές, το κόστος διαμορφώνεται σε συνεννόηση μεταξύ του πελάτη και του αντίστοιχου πρακτορείου. 
Αντικαταβολή μέσω μεταφορικής εταιρείας δεν υποστηρίζεται.
Η επιχείρησή μας θα ενημερώνει μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τυχόν καθυστερήσεις στην παραγγελία σας. Η επιχείρησή μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για πακέτα που χάθηκαν λόγω αποστολής σε λανθασμένη διεύθυνση εξαιτίας λανθασμένης καταχώρησης, από εσάς, των στοιχείων της επικοινωνίας σας.
 
3. Παραλαβή από το φυσικό Κατάστημα

Οι παραλαβές από τον χώρο μας θα πραγματοποιούνται τις ώρες και τις ημέρες που λειτουργεί η επιχείρηση. Οι παραλαβές πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης, με ραντεβού. Μη εξοφλημένες παραγγελίες που δεν παραλαμβάνονται εντός 3 ημερών, ακυρώνονται αυτόματα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο e-mail info@gryllis.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 22940-69534.

Πολιτική Επιστροφών και αλλαγών

Πολιτική της επιχείρησής μας, λόγω της ευπαθούς φύσης των προϊόντων μας και για φυτοϋγειονομικούς λόγους (φυτά- γλάστρες), είναι να μη γίνονται δεκτές οποιεσδήποτε επιστροφές.
Συμβουλεύουμε τον πελάτη να επιθεωρήσει τα παραδοθέντα προϊόντα και να αναφέρει τυχόν αμφιβολίες ή/και πιθανά ελαττώματα εντός 24 ωρών, κατά προτίμηση μέσω e-mail, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι τα φυτά είναι ευπαθή αγαθά. Η ευθύνη για τον έλεγχο της κατάστασης του προϊόντος αμέσως μετά την παραλαβή είναι στον πελάτη, ακόμη και αν κάποιο άλλο τρίτο μέρος που έχει οριστεί εκ των προτέρων από αυτόν λαμβάνει το προϊόν. 
Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει διαφορετικό είδος φυτού από αυτό που έχετε παραγγείλει, αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα ώστε να ώστε να αντικαταστήσουμε το φυτό με αυτό που είχατε αρχικά παραγγείλει ή σας επιστρέφουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σας. Σε αυτή την περίπτωση, διατηρούμε το δικαίωμα να σας ζητήσουμε να μας επιστρέψετε τα προς αντικατάσταση προϊόντα στην αρχική τους συσκευασία και να συνοδεύονται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. 

Πολιτική ακυρώσεων
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός δύο (2) ωρών από της υποβολή της στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνοντάς μας στο e-mail info@gryllis.gr. Σε αυτή την περίπτωση ακυρώνεται η κίνηση της πιστωτικής σας κάρτας.